Ben geçen cuma doğum yaptım, demir ilacı bende kabızlık yapıyordu, hadi hamilelikte idare ediyordum da. Zaten ameliyattan sonra daha bugün kendime gelebildim tuvalet konusunda ama bugün ebe kan değerlerimi beğenmedi aşırı kansızlık çıktı ilacı 2 iç dedi. Ödüm patlıyo yine kabız olucam diye. Cumadan beri tuvalet ve gaz konusunda aşırı zorlanıyorum napıcam bilmiyorum. Kan yapıcı şeyler yiyeyim diyorum ama onlar da ilaç gibi tamamlar mı bilemedim