Eftelya_16 İlk gebeliginde kaçıncı haftada doğum oldu ve cinsiyet neydi 🥰 Şafak 22 Max erkek .. bana kalsa yarın dogururum 😅
Hulya-003 Eftelya_16 ilkini 39+1kız💖 İkinci 40+0erkek 🩵üçüncü 34+3 beklemedeyiz🩵bakalım bu kaçıncı haftada gelecek imşlh çok bekletmeden 38 gibi gelir 🤣🤣
1809 Serife3304 doğurmak için herhangi bişey yaptınız mı acaba sıcaklara daha fazla katlanamıyroum cmfmfmfmfmx bebeğimin kilosu falan gayet iyi doğurmak için ne yapabilirim
Eloalp Eftelya_16 ilk çocuğum kız 40+5 kendi sancım ile geldi ikinci bebem erkek 40+5 suni sancı ile geldi 3.Hamileyim bu da erkek son 79 bakalım bu ne zmaan gelecek
Serife3304 Eftelya_16 teşekkür ederim cümlemizinkini 🙏 hayır hiçbir rahatsızlığım yoktu doktor zaten 38.haftaya sezeryan günü vermişti suyum gelince bir hafta önce doğdu
neanladinyurdagull Eftelya_16 İki normal doğum yaptım.İlki erkek 34 de gelmek istedi durduruldu 35 de doğum yaptım.İkincisi kız 38+3 de doğurdum 3 gün aç susuz suni sancı çektim
Eftelya_16 neanladinyurdagull Allah bağışlasın yavrularınızi ❤️ umarım hayat boyu size as ekmek su olurlar ❤️
BerivanLina Eftelya_16 ilk gebeligim 40. Hafta kizdi. İkinci gebeligim 40+3 erkekti. İkiside suni sanciyla geldi ,😂
2cocuk1-anne İlk gebeliğim kızdı 42 haftada suni sancıyla getirmeyi denedik olmadı sezeryan oldum ikinci gebeliğim erkekti 37 haftada kanala indiği için sezeryan oldum Şuan 33+5. Haftayım beklemedeyim
Eftelya_16 2cocuk1-anne kanala indiği için normal doğum istemedi mi Dr unuz acaba siz mi tercih ettiniz