Merikobaby 2 ay sonra doğacak bebişim için Sleepy natural yenidoğan 1 numaralı bez aldım, ama bu bez minnacık birsey cıktı 😄 acaba bu 1 numara az kiloda ufak doğan bebişler için mi yoksa her yenidoğana uygun mu, beni bı aydınlatın hanımlar
zelis63 Merikobaby her doğana uyar yani 5 6 kiloya kadar gidiyor aslında benm oğlum 3 buçuk doğmuştu büyük bile geliyordu 😀
Aylaa123 Merikobaby sleepy bilmiyorum ama bende bebeği gözümde büyütüyorum nedense kıyafetleri çok küçük ona olmıcak gibi düşünüyorum ama 10 gün önce arkadsım doğum yaptı bebek minicikyeni doğan bebek görmeyeli uzun süre olduğu için kocaman olcakmıs gibi geliyor 😂
1_papatya Merikobaby bende pure baby aldım o da minnacık halam yeni doğum yaptı ona gösterdim bu büyük bile gelecek dedi bu gün kıyafetlerini yıkadım ütüledim oğlumun onlar bile minnacık bunun içinde nasıl gözükücek acaba diye düşündüm akşama kadar😀
0znur Maalesef o bez bile büyük gelecek ilk zamanlar 🥲 Oğlum 3380 doğdu ilk doğduğunda bacağı kadardı bezi 🌝
drn5410 Merikobaby ahsha evet denildiği gibi içinde küçücük kalıyorlar 😄 birde tavsiyem stok yapmayın slepy ilk kızımda pişik yapmıştı canbebeye geçmek zorunda kalmıştım denedikten sonra pişik yapmayan bir markayı stok yaparsınız doğunca 🤭😅
Merikobaby drn5410 stok yapmak istemedim ben de bu yüzden, ama en azinda 1 - 1.5 ay yetecek kadarını alıp kenara koymak istedim cünkü doğum sonrası ortalık karışacak birde bez derdine düşmeyelim istedim, pişik yaparsa onu o zaman düşüncem artık
Bett35 Merikobaby benim kızım 3400 doğdu sleepy 2 numara kullanıyorum doğduğundan beri 1 numara hiç kullanmadım
brnaksyince Merikobaby arkadaşlar yazmış büyük bile gelecek 😂😂 48 günlük kızım 2 numaraya bugün geçtim 🥰
Enfal_06 Merikobaby sleepy bio natural aldım 1 paket yenidoğan 1 pakete molfix aldım sleepy ebat olarak küçükmüş memnun kalan da var kalmayan da çoğunluk molfix iyi dedi bide molfix deniyim iyi bebeğe uyumazsa prima alırım
Yusufun_Annesi22 Sleepy pek güzel bez değil hello beby mavi poşetli e bebek bezi çok güzel bez maalesef geç keşfetmiştim ilk oğlumda 4 numaraya gelince almaya başladım hem uygun hem kaliteli bez. Ben ondan stok yapacağım oğlumun egzamasi var hasas tenli bebek hiç bir alerji vs yapmamışti