İyi akşamlar hanımlar bundan iki gün önce test yaptım ama negatif çıktı ve bugun lekem geldi adet olucak gibi ama olmadım daha ve kaşık karın ağrım da var normalde yarın kan vermem gerekiyor kan versem pzitif çıkma ihtimali var mı yok mu ümit etmek de istemiyorum ve ilk aşılamam tutmazsa bile ikinci defa denicem sonrası tüp bebek olucak 🙏😔