Arsinli Akşam 6dan beri karnım aşırı sertleşiyor ve baskı var aşağı doğru sancı düzenli değil ama sertleşme cok sık oluyor doktora gitmelimiyim 41+2yim 🫣
Aylaa123 Arsinli sancınız düzenli değilse doğum başlamamıstır ama bi gidin doktora belki açılmanız vardır haftanız dolmus çünkü
Neslismom Arsinli sertleşme zaten sancı oluyor şekerim kullanıcı adından anladığım kadarıyla trabzonlusun 😁😁 hayde numuneyee
Arsinli Sevcan62 sabah gidicem ve yatış yapcak suniyle başlatmaya çalışcak ama böyle devam ederse sabahı bekleyemicem galiba zaten🫠
Neslismom Evet canım bana kalırsa duşunu al git doktora çünkü zamanın iyi dolmuş yani herşey oluyor bu zamanda kalp atışları yavaşlıyor yok kakasını yapıyor riske atma zaten herşey olacağına varıyor sen git yine doktora.. Bu arada bende arsinliyim 😁😁😁
Arsinli Neslismom böyle giderse dayanamıcam zatennnn 🫠🫠🫠 bende arsinliyim evet ama istanbulda yaşıyorumm siz ordamı yaşıyorsunuz
Arsinli Gul-5757 evet cok bekletti artık gelsin istiyorum bende sıcaklardan dayanamıyorum gerçekten 🫠🫠