37+2 haftalık hamileyim normal doğumuma 20 gün var ama sezaryen olacağım için 1 ağustosa gün almıştık bir hafta önce nişanım geldi korktum hastaneye gittim nst ye bağladılar sancım yoktu geri eve döndük pazar günü akşam düzenli kasılmalarım olmaya başladı ama sancı yoktu ortalama 7 dk ya bir kasılma oluyordu dünde kasılmalarıma sancı eşlik etti oda aynı 6,7 dk ya bir oluyor arada 3 dk ya iniyor sonra tekrar 7 dk ya çıkıyordu bugün doktor kontrolüm vardı nst de sancılarım çıktı doktor doğum sancı bunlar dedi iki sancının arasında bir tane daha olsa Direkt yatışını yapardım dedi bebek doğum kanalına girmiş baya bir aşağıda istersen yarın sezaryene alırım dedi bizde perşembe ye kadar beklemek istedik eşimle perşembe kontrole gideceğiz duruma göre bu cuma sezaryen olacak ama doktor cumayı beklemeye bilir sabah akşam gelmek üzere dedi sizde bebeğim küveze girer mi 38 haftayı tamamlamadık