Zehraartar geçen yıl mayısta kimyasal gebelik geçirdim bende. Doğum yapmış gibi 40 gün kanamam oldu damla damla ve çok ağrılıydı zor bi süreçti. 5 ay sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim, geçen cuma da doğum yaptım 🤗 moralinizi yüksek tutmaya çalışın, kimyasaldan sonra hemen sonraki ay hamile kalanlar da var 🤗 rabbim şifanızı versin tez zamanda geçsin bu dönem 😘