Evinuuu kahvesever__ inşallah açılmaz diye gerilip korkuyorum ilk doğumum .sezeryandan korkuyorum inşallah normal olur biter
1234sevda 40+1 deyim doktorum suyun veya sancının gelmesini beklicez dedi, son ana kadar bekliyorum bakalım, doğuma dair hiçbi belirti yok, ama doktor doğal yollarla gelmesini istiyor, mecbur kalmadıkça müdahale etmiyor