AmineErva Seher_blk bnm 31 i ama yapmamak için kndimle savaş veriyorum çünkü çok erken varsa bile çıkmaz psikolojm bozulacak bide geçen ay hep pozitif çıktı ama adet çok yanılttı testler
Merve_kucuk Seher_blk benimki de 6-8 Ağustos tahmini adet. 5 Ağustosta kızımı hastaneye götüreceğim adet olmazsam eğer kan tahlili vermeyi düşünüyorum
Busraltn aksakallardan AmineErva Oksuruksurubu Bade0022 Seher_blk kızlarrr varmı acaba yaaa 2.testim pazartesi salı çarşamba yapmıştım negatifti bat 2
Seher_blk AmineErva valla ben geceleri uyuyamıyorum bile ya devamlı rüyamda test yaptığımı fln görüyorum kimseye de söylemek istemiyorum kesin sonuç çıkmadan o yüzden hiç iyi değilim ya
iremsrgl AmineErva benim bat 28 di ben 19 unda duramadım test yaptım silik çıktı aradan 5 gün geçti gittim kan verdim beta hcg 372 çıktı
Seher_blk Kızlar bir de ben aşırı aksi duygusal halsiz enerjisiz ve bi değişik oldum ya derdimin ne olduğunu anlayamıyorum çok sa sabırsız oldum son bir kaç gündür sizde durumlar nasıl
bbaa2805 Bat 3 ama çok erken o yüzden bekleyeceğim , çok istiyorum ama bişey de hissedemiyorum şuan da boşa ümitlenmek istemediğim için heralde
Busraltn Ayyy kızlar çok fazla test almış olmak hiç iyi bir şey değil resmen meraktan yapıp duruyor insan bugün yine yaptım negatif ama yapmıcam artık yeter😂🙈
Seher_blk Busraltn aynen öyle ben de 3 tane almıştım yumurtalamdan iki gün sonra test yaptım ya meraktan böyle bir saçmalık var mı ya 😂😂😂
Busraltn Bade0022 2 ağustos artık yaparsam en erken cuma yaparım yapamazsam da pazartesi yapacağım hayal kırıklığı oluyor böyle
beyzagrdg Seher_blk benim gecikmemin 5. günü dün erken gebelik testi yapıldı negatif kan vermeli miyim bilmiyorum
Canlarrr beyzagrdg ben gecikmemin 3-5 gün arası kan vermiştim pozitif çıkmıştı. Evde hiç yapmadım kalbim kaldırmadı çünkü