Babycome123321 Kızlar yarın detaylı günümüz çok heyecanlıyım idrara sıkışık tok karna gel dedi randevu sabah 7 de var mı sizin önerileriniz
Babycome123321 Mlsaa99 evet ya geç saate yoktu dedim peki ya bebiş yüzünü göstermezse saatın doldu git mi diyorsunuz dedim hayır yemek yemeğe yürüyüşe gönderiyoruz bdaha bakıyoruz dedıler
Babycome123321 Sevcan62 teşekkürler kahvaltı mı çıkolatalı pogaca ve vişne suyu ile yaparım dedim 😂 vişne suyunu okumuştum bir yerde hareket etmesine sebep oluyormuş
Sevcan62 Babycome123321 evet nstye girince bende içiyorum hemşire önermişti hareketli oluyor bayağa ☺️