Merhabalar ilk robot süpürgemi 2018 yılında aldım o zamanlar Türkiyede çok yaygın değildi. Markası roborock tu öyle haritalama özelliği falan da yoktu bayağı çarpa çarpa temizliyordu. Son 3 senedir de Xiaomi kullanıyorum. Hem süpüren hem silen modelinden. Öncelikle evimde evcil hayvan yok, bütün eşyalarımın altına girebiliyor robot, evimde de ortada çok eşya yok. Sandalyeleri falan da masanın üstüne kapaklıyorum mesela. Ben çok memnunum. Ama şöyle ki eğer “ben bunu haftada bir çalıştırayım” derseniz çok memnun kalmayabilirsiniz. Benim evimde neredeyse her gün çalışıyor ya da gün aşırı çalışıyor. Eğer uzun süre çalıştırmadıysam temizliği normal süpürgemle yapıyorum ama evim çok batmadıysa kendim toz alıyorum, robotu salıyorum sonra vileda yapıyorum. Vileda özelliğini pek kullanmıyorum açıkçası bez kirleniyor anca 1-2 oda yapabilirim onunla. Ama son çıkan modeli çok havalı gerçekten haznesini kendi boşaltıyor, bezi yıkıyor vs. Arada yükseliyorum ama yok almayayım diyorum 😃 bende de Dyson yok herhalde almaya niyetlenirsem ondan alırım gibi. Çünkü çocuktan sonra evim o kadar da ortada eşyanın olmadığı bir ev olmayacak belli 🥲