İyi akşamlar kızlar öncelikle hepinizden özür dilerim böyle bir konu için ama kimseye bahsedemiyorum utanıyorum birkaç gün önce burda bir arkds fotoğraf eklemişti ama ben öyle yapmak istemiyorum yanls anlaşılmasın arkadaşı kötülemek gbi bişi ima etmiyorum herneyse konuya geçeyim 1 haftaya yakındır sızıntı şeklinde akıntım oluyor bebeğin suyu olduğunu sanmıyorum sanırım enfeksiyon kapmışm lavabodayken parça seklinde bişi düştü yeşil beyaz renk karışımıydi bugün de nasıl desem tam bilmiyorum neye benzediğini anlamadm yani işte yeşil renk böyle ufak parçacık şeklinde şeyler vardı vajinada gene tuvaletteyken fark ettm sonra da afedersiniz tekrardan özür dilerim elimle temizledim vajinanın içini fln parmağımla temizledim ama bir türlü bitmedi en sonunda pes ettm ve vajinamda yanma ve batma fln oluyor kaşıntı zaten tüm vücudumda var napabilirim nasıl temizleyebilirim yardmci olursanız çok sevinirim uzun oldu kusuruma bakmayın🤕