Ne desem ne yazsam bilemiyorum ama içim içime sığmıyor çok mutluyum rabbim o kadar büyükki ne kadar şükretsem azdır bunu bir kere daha anladım gerçekten 4 haftalık hamileyim geçen hafta kan vermiştim sağlık ocağına gebelik yoksa söktürücü kullanayım spora başlayayım diye ama testim pozitif geldi nasıl söylesem bilmiyorum ama eşimin ailesiyle kavgalıydım konuşmuyorum ben hamile kaldığımda sevincimi kursağımda bıraktılar düşük yaşadığımda üzüntümü bile yaşamama izin vermediler çok dedikodu yapıyorlar bana çok ağır gelmişti ama rabbim işte kimsenin yaptığını kimsenin yanına bırakmıyor şimdi tekrardan hamileyim çok mutluyum ve sevincimi sizinle paylaşmak istedim♥️