Merwee03 Sariilayda16 çatı muayenesi yapmadı bekleyelim dedi bol bol yürü ve hurma ye dedi 40-41 beklemeyiz dedi ayın 5 de gel dedi ondan önce birşey olursa kanama suyun falan gelirse direk gel bekleme dedi
Vanmomy 2 saniye süren bişeyi bile abartıyorlar 2 parmağıyla aralığı ölçüyor ebe o kadar koluyla ölçüm yapamaz herhalde acımıyor korkma
miavega Sariilayda16 az önce doktordan geldim çatı muayenesi yaptı. Sıfır acı, 10 saniye falan sürdü. Ama uyarmadı sadece çatımı kontrol etti.
miavega Sariilayda16 kendini kasmamaya çalışırken bile kasan bi insan olarak söylüyorum asla korkmayın 😅 sadece dediğim gibi benim doktorum sadece çatı muayenesi yaptı herhangi bir uyarı vermedi rahim ağzıma. Uyarı da daha farklı bir acı olabilir onu bilemiyorum