Mother rabbim yardimcin olsun insaallah bebisin vaktinde gelir safi ismiyle herseyine sifa olsun insaallah yapmamaya calis bende yapmiyorum 2 aya yakindir cunku kanamali sorunlu hamileligim yani kadin bise tut istersen cunku inanki cok zor oluyo hersey ama once saglik ve bebisler