Nazgrr Doktorlar da alakalı bir durum bence biraz ama tabi bazıları da korkuyor gerçekten. Ben arkadaşımla aynı doktora gittim ilk doğum da onun ki normal oldu mesela benimki sezaryen ama beni doğuma alırlarken ameliyathane de biri vardı sıra onunmuş normalde benim acil olduğu için onun önüne aldılar beklettiler onu onunki kendi isteğiyleymiş çünkü