Elbarcan çok geçmiş olsun. Rabbim sağlıklı uzun ömür versin. Ben de 36. Haftamdayım yaklaşık bir aydır el ve ayaklarımda cok kalıntı var hep yara içinde ayakalrım karaciğer testi yaptılar ama birşey cıkmadı ben cok korkuyorum başka ne olabilir fikri olan var mı😔