FYT Kızlar 10+4 deyım gece bulantılarından uyuyamıyorum her akşam istifra 🤮 sonra rahatlıyorum ama iki gündür kusamıyorum bile çok rahatsız edici yaşayan varmı ❣️
Burcusaydam FYT ben 20+5 teyim hala gece bulantılarından kusmalarından kurtulamadım akşam 6 da bir başlıyor uyuyana kadar devam 🤢 Allah yardımcımız olsun
Zehramom FYT gece kusmalarından uyku uyumak kabus olmuştu geceleri uykusuzluktan ve kusmaktan perişan oldum sabhalrı işe gitmek zorundaydım zor ama geçecek inş
Melekakyz Yeni mi başladı canım varmıydı yoksa ben 6+2 yim bende hiç bulantı kusma olmuyor sonradan mı başlıcak acaba diye düşünüyorum
FYT Melekakyz ilk başlarda sabahları oluyordu 9. Haftadan sonra akşamları olmaya başladı canım herkesin gebeliği farklı farklı olabiliyor inş yaşamazsın rahat bir dönem olur
Burcusaydam FYT ilk erkek dedi sonra görülmedi 17. Haftada kız dedi pazartesi detaylıya giricem netleşecek inşallah