Canım pedagojik eğitimi olan biri olarak söylüyorum, doğamızda olmayan her şey bebeğe zararlıdır. Anne karnında bebek beyaz gürültüye benzer sesler işitmiş olabilir ancak doğası, doğduğunda yeni dünyaya ve seslere adapte olmak üzere tasarlanmıştır. Bebeğe anne karnı ortamı sağlamak(beyaz gürültü, sallama, kundaklama vs) kısa vadede bebeği rahatlatıyor gibi görünse de uzun vadede bebeğin adaptasyon yeteneğine zarar verir. O artık gerçek dünyada, konuşma sesleri araba gürültüleri kuş sesleri ile uyuyabilmeli. Dünya sallanmaz, artık sabit zeminde uyumalı. Dünyada uzuvlarını kullanabilir, kundaklanmamalı. Araştırmaları incelersen birbirleriyle çelişen sonuçlar göreceksin. Ben, şahsi görüşüm, adaptasyon yeteneği engellenmemiş, ilk birkaç hafta haricinde adaptasyon süreci engellenmemiş çocukların daha güçlü atılgan ve uyumlu olduğunu düşünüyorum. Kendim meditasyonlarda sıklıkla beyaz gürültü dinleyen biri olarak, bebeklere dinletilmesine karşıyım.