Kızlar merhaba 7. Haftama doğru gidiyorum henüz kalp atışını duymadım ama bazı belirtilerim nerdeyse kayboldu ve aşırı iştahım açıldı bir kaç gün öncesine kadar bulantıdan yemek yiyordum hafif kasık ağrısı dışında nerdeyse belirtim yok. Ben çok korkmaya başladım bu normal mi kalp atışını duyamayacağım diye çok korkuyorum rüyalarıma giriyor ordada duyamıyorum :(