2mucize Arkadaşlar kız kardeşim şuan boşanma aşamasında eşiyle ayrilar resmi olarak bosanmadilar kimisi ilk onlar açsın siz haklı olursunuz diyor kimisi ilk siz açın diyor boşanmış yada yakınında bu durumu yaşayanlar bilgi verir misiniz
Aylaa123 2mucize acan haklı yada haksız olur gibi bir durum olmuyor ne yazikki . Sunulan dilekçelerde herkes sikayetini söylüyor aldatma siddet vs farklı konular mesela tabiki bunları kanıtlamanız gerekiyor hakim zaten ilerleyen süreçlerde haklı haksız tarafı belirliyor kaybeden mahkeme masraflarını ödüyor çekişmeli boşanma uzun ve zorlu bir süreç
Fatmaacylnn 2mucize ilk açan haklı ya da haksız olmuyor benim ablam da boşandı ilk ablam açmıştı mahkemeyi kazandı ama diğer taraf karşı çıktığı için çekişmeli oldu baya uzun sürdü anlaşmalı olursa daha kısa sürer sizin için daha iyi olur🥰
beyazmelegim Öyle birşey yok eşler çıkar mahkemeye şikayetlerini dile getirir eşlerden biri boşanmak istemiyorum derse ilk celsede boşamaz mahkeme devam eder ama her iki tarafta anlaşarak boşanmak isterlerse ilk celsede boşanırlar
Melek_cebrail Davayı açan haklı diye bir şey yok canım anlaşmalı olmadığı sürece dava süreci zaten uzar şahit delil şu bu hakim onlara bakar davayı ilk açana değil
Ilaydaskk İlk davayı açan haklı haksız diye bişey yok sadece ilk dava açan mahkeme masraflarını karşılıyor yaklaşık 3 bin falan ödüyorsun açarken sadece bu