Mompapatya Kızlar 38+4 deyiz. cumartesi günü bebek kanala girmemiş dedi doktorum sizin ne zaman girdi ve girdikten ne zaman sonra doğum oldu yardımcı olabilir misiniz ?
3_oglan_annesi Mompapatya ilk oğlumda 39 haftalikti kanala girmişti ikinci oğlum kanala girmemisti oda 39 haftalikti daha fazla beklemeyedim sezaryen oldm malisef
Alparslanmom__ Mompapatya YouTube ta buna ait çalışmalar var Simge duman ile bebeği kanala yönlendir diye bakablirsnz bn yapıyorum o hareketleri Squat pilates falan basladm 37+3 haftaligz
3_oglan_annesi Mompapatya bolca yürüyüş yap merdiven in çık bunun için videolr var bn bilemedgm için sezaryen doğum yaptım inşallah istedginz gibi olur
Mompapatya 3_oglan_annesi bunları yapıyorum hergun :) aksak yürüyüş falanda yapıyorum ama geleceği zaman var demekki