Sedagoktugg54 kahvetutkunu23 Ben test yapmadan önce karnımda gaz birikmişti ve hamile olduğumu öğrendim şüphen varsa adet günün geçince test yap istersen
AmineErva kahvetutkunu23 karın sismesi bağırsaklarla da alakalı benmde arada bı anda şişer 6 7 aylık.hamile göbeği gibi olur
sacmalamakizim kahvetutkunu23 Maalesef her karın şişmesini hamileliğe yoramayız, bu bağırdak problemi olabilir, kabızlık veya regle yakın belirti de olabilir.
kahvetutkunu23 Enson adet oldum esimle geri cekilme olarak korunuyoruz karin agrim var daha oglum 13 aylik yarin test alicam bakicam insallah degilimdir hayirlisi neyse o olsun
Melekozlu kahvetutkunu23 benimde ilk zamanlar öyle oldu eğer hamileysen yani sonradan sertleşiyo göbek ilk zamanlar normal kilolu göbeği gibi hem yumuşak hemde yayvan duruyordu 😀