Beyzatufann 8 haftalık hamileyim. 3 gündür karın ağrım var. Gaz ağrısı gibi. Arada bıçak saplanıyor gibi oluyor. Normal mi bu durum ?
__zehraa__ Hamileliğimin 4-5. Aylarında yaşamıştım. Gece uykudan uyandırırdı. Sonra doktorum gluten ve laktozu kestirdi belli aralıklarla. Gluten hassasiyetimin oluştuğunu öğrendik ve gerçekten beslenmemi değiştirince düzeldi