Yprkk hamileliğimin baslarında karnımda çok şişkinlik vardı ve çok sertti birgün sabah uyandığımda karnım içime göçmüş ve yumusacıktı gayet normal bi durum 24. Haftamdayım suan yeni yeni karnım çıkmaya başladı bebekte bir sorun yoksa gayet normaldir intermette yazan herşey doğru değil okuyup kendinizi korkutmayın 🌸