cnsupyrz Kızlar merhaba bende sizinle Doğum hikayemi paylaşmak istedim ☺️ Çarşamba günü doktora kontrolümüz vardı son dk evden çıkarken tuvalete girdim malum son günlerde sık sık tuvalete gidiyodum bi baktım peçeteme pembemsi kan geldi bi daha sildim koyulaşıyor allahım Kan geliyo dedim ve panikledim haliyle doktora randevumuza gittik doktor Muayene etti lekelenme bu son günlerde normal karşılıyoruz ama kanama olarak artarak devam ederse mutlaka geliyosun muhtemel bir iki güne dogacak dedi ben tabi gözler doldum stres korku bastı o an neyse eve geldik kendimi sakinleştiriyorum bir yandan evde temizlik yaptım sıcak duşa girdim çıktım gece ara ara sancılar başladı ama uyuyamacak gibi değildi derken ertesi gün 10 ocak oldu kalktım hafif agrılar var ama bi enerji devam ediyor çamaşırları yıkadım astım olmayacak işler çıkarıp fayansları silmeler falan derken tekrar duşa girdim beklemeye başladım ağırlarım başlamıştı kan gelmeye devam ediyordu doktorla yazıştım hastaneye gelmemi sancı sıklığıma bakmaları gerektiğini ilk gebelikte anlamıyor olabileceğimizi söyledi akşam eşimin işten gelmesini bekledim erkenden hastaneye gitmiyim diye düşündüm dakika tuttum 15 dk larda vurmaya başlamıştı sancılar annemler geldi sonra akşam 6 da eşim işten geldi buçuk gibi hastanedeydik sancılarım 2-3 dk da 60-70 lerde vuruyordu 3 cm açılmam vardı direk yatışım yapıldı nst de bağlı kaldım sancılar 90 lara vuruyodu bi saat sonra 4 cm olmuştu derken yatamadım artık ebe Pilates topu getirdi sonsuz işareti yap üstüne oturup dedi eşim sezeryan olmamı riske atmamayı istiyordu ve o kadar acıyı çekmemi istemiyordu benim istegime saygı duydu ve o noktada odada elimden tutup top üzerinde sancılarımı benimle karşıladı nefes alıp vermeme yönlendirdi o an çünkü topa oturamıyordum sancıdan ağlayıp isyana bağlamıştım ama önemli olan nefes alıp vermek sancıları o şekilde karşılamaktı eşim çok yardımcı oldu derken bi anda 7 cm olmuştu ve doktorum anında geldi 10 da aşağıya indirildim sancıydı yatmamdı derken 8-9 cm olmuştu masaya yattığımda biraz bekledi ve doktorumun tavsiyelerini yaparak kendi sancımla ebeyle ıkınmalara uyarak 10:28 de oğluşum doğdu o an tarifi yok gerçekten insan bittiğini çıkmayacağını düşünüyor allahım o noktada herkesin yardımcısı olsun darda bırakmasın gerçekten zordu ama değdi mi evet değdi böylesine zorluğun sonunda çıktığını görmek sesini duymak herşeyi bitiriyor zaten sizlere tavsiyem kesin karar verdiyseniz elinizden geleni yapmaya hazır olmanız tek çare dua etmeniz Allah’a sığınmanız olacak çünkü o noktada kendinizi bırakma gibi bir lüksünüz olmuyor bebeği de doktoru da yalnız bırakamazsınız emin olun allah bir şekilde vakti geldiğinde size yardım ediyor içinizi ferah tutun 🙏🏻 biraz uzun oldu ama benim hikayem de böyle kızlar geceleri sabahlara kadar ne zaman doğacak diye uyuyamayıp forumda Doğum hikayeleri okurdum şimdi de ben sizinle paylaşmak istedim ☺️
Reyhankarabiber cnsupyrz maşaallah Rabbim esirgesin ailenizi çok güzel bir doğum olmuş darısı bize inşaallah sağlıkla büyütün yavrunuzu 😊
Elcgulcan cnsupyrz vok benzer ve aynı gün olan doğumumuz Allah bağışlasın 😊 Sütün geldimi birde dikişin varnı acaba
cnsupyrz Reyhankarabiber amin çok teşekkür ederim allahım tüm annelerin hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin insallah 🙏🏻
cnsupyrz Nurrrrr Çorlu vatan hastanesi Şenay hanım doktorumuz arkadaslarımın tavsiyesi üzerine gittim bende gerçekten çok iyi samimi bir doktor çok teşekkür ederim darısı tüm hamile arkadaşlara insallah 🤗
cnsupyrz Elcgulcan gözünüz aydın sizinde allah bağışlasın evet doğduktan sonra çatlak oluşunca 4-5 dikiş attı sütümde henüz tam gelmedi ama emziriyorum çok şükür ☺️ Sizin geldi mi neler yapıyorsunuz süt artması için
Elcgulcan cnsupyrz ne deseler yiyorum diyebilirim yeşillik caylar susam üzüm hurma vs sütüm geldi gbi ama bebek emmıyp pek ya sagıp da verıyorum