eminegizem Bahar taş a muayene olan var mı? Ya da başka bi doktoruna? Doğum ücreti nedir bu hastanede?
Emos42 eminegizem bahar hanım Beyhekim hastanesi deydi bu gün oradan ayrılıp Farabiye geçtiğini duydum üzüldüm ben bir kaç kez muayene olmuştum çok ilgili dinleyip tüm sorulara cevap veren biri bej çok memnun kalmıştım
eminegizem Emos42 evet canım beyhekimden farabiye geçmiş iyi olduğunu duymuştum ondan merak ettim ben de