Lina_06 4+6 haftadayken yoğun kanamam olmuştu şimdi 6+1 im doktora gittim kesenin etrafında kanama alanı olduğunu söyledi daha geçmemiş vücut bu kanama alanını bebek büyüdükçe ya kendi kendine yok edecek ya da birden kan boşalma şeklinde olacak dedi progestan kullanıyorum ama vajinal değil ve kesinlikle ilişki yasak dedi kanama alanı olduğu için