Kızlar 38+4 de regl sancıları gibi ağrılarım olmuştu. Akşam 7 bucuk gibi başladı ufak ufak devam etti. Taki gece 2 de durulmaz hale gelinceye kadar . Esime dedim kalk dayanamıyorum. Pazartesi de doktor kontrolumuz vardi pazar gecesi şiddetli olunca gittik acile. Nst de sancilarim pikteydi. Ebe açıklık bakti 3 cm di. Yatisim yapıldı ebe 7.8 saat surebilir ilk gebelik olduğu için dedi. Sancilarim nerdeyse 3 dk da 1 e inmişti. Tekrar açıklık bakıldı 1 saat sonra filan 7 cm olmustu. Derken sabah 5 gibi suyum geldi. Buraya yazmak ne kadar kolay hala tum kaslarım ağrıyor. Dedim beni sezeryana al doktora olmaz bu saatten sonra epidural bile takamam doğum başlamış dedi. Neyse ömrümden ömür gitti kızlar ilk doğumum toplam 4 saat sancı çektim ama ciddi anlamda çok zorlandım. Bebegimi kucagima aldigim zaman dunyalar benim oldu. Tam güneşin doğuşuyla Güneş bebeğim dunyaya geldi.Plesentam da cok zor cikti maalesef bastirarak cikardi baya doktr.Rabbim herkese gerçekten yaşlılarin da dedigi gibi bir avazda kurtarmayi nasip etsin. Sonuc olarak bugun 2.gunumuz yavas yavas ayaklandım wc ye kendim.gidebiliyorum. dikislerim var anestezi aldim onun için cunku doğum cok yormustu. Oyle iste kizlar ben bebegime kavuştum darısı sağlıkla tum hamislerin başına.