Merhaba kızlar aklıma takılan bir şeyi sizinle paylaşmak istedim 7+1 haftalık gebeyim ilk doktor kontrolüne 5+2 haftalıkken gittik ve ilk başta keseyi göremediğini benim yumurtalık ve rahmimin geriye doğru dönük olduğunu bundan dolayı görmekte zorlandığını söyledi ama sonradan keseyi gördüğünü hiçbir sıkıntının olmadığını 10 gün sonra kontrole gidip kalp atışlarını duyabileceğimizi söyledi 6+4 da kalp atışlarını duymak için gittik ilk başta yine keseyi göremediğini söyledi sonra keseyi gördüğünü ama bebeği göremediğini söyledi ve 2 litre su içip yürüyüş yaptıktan sonra tekrar bakmak istediğini söyledi aynen dediği gibi de yaptım yaklaşık bi yarım saat sonra gittik keseyi de bebeği de gördüğünü söyledi kalp atışlarını da çok az bi dinletti ama tam olarak anlaşılmıyordu bile gayet sağlıklı ve haftasının sat ile uyumlu olduğunu söyledi ama yine de biraz endişelendirdi bu durum daha küçük olduğu için görmemesi normal mi ? Rahmi ve yumurtalıkları geriye doğru olan var mı ? Doktor bu durumun hiçbir şeye engel değil dedi ama insan endişeleniyor yinede