Merhaba bugün kontrolüm vardı nst de bebeğin kalp atışları çok hızlı 180-200 arası çıktı doktor serum verdi, serumdan sonra nst de 120-130 çıktı ama bu sefer de sancı çıktı 70 lerde yatış yapıldı. İlaç tedavisi uygulanıyor süreç nasıl olur korkuyorum ilk gebeliğim erken doğum olur mu yoksa durur mu bebek