cerennncee esolinaaaaa tüm hamileliğim boyunca yaşadım neredeyse ama bildiğim kadarıyla düzenli olunca sıkıntı oluyor
cerennncee esolinaaaaa benim de çok oluyordu canım özellikle işteyken.. uzanınca iyi geliyor bir de kesinlikleee magnezyum
esolinaaaaa Alparslanmom__ ama sizin baya olmuş yavaş yavaş doğum sancıları da gelebilir ben daha 29. Haftamdayım
LoisLane LoisLane karında sertleşme olunca bugün ben de nst ye girdim 28.haftamdayım ama ben günde en az 10-15 kez yaşıyorum, kısa süreli sertleşmeler. Bu kadar sık olması normal mi, nst de bi şey çıkmadı. Sizin nasıl ilerledi acaba süreciniz esolinaaaaa