Merhaba kızlar doğum yapalı bugün 38 gün oldu kontrolüm vardı. Doktorum spiral önerdi iki çeşit varmış bakır ve hormonlu. Hormonlu olanı tavsiye etti ama kullanan var mı memnun musunuz yan etkileri oluyor mu acaba daha önce hiç taktırmadığımdan bilmiyorum