Kkklelp doktorunuza güvenin ve hiç böyle stresli hesaplar yapıp kendimizi yormayın derim. Bu işin ilmi doktorlarımızda, yıllardır bu işi yapıyorlar en iyisini hesap edip ona göre ayarlıyorlar. İnşallah süreciniz çok güzel geçer. Bende Ağustosta transfer istiyorum, düşünmek bile bazen stresli geliyor. Umarım güzel haberler paylaşırız