selencinaar Kızlar ben bi türlü alışamadım sade içmeye ne koysak da rahat içebilsem ya vallahi tiksinerek içiyorum🫤 fikirlerinizi bekliyorum🤭
Eylul5961 selencinaar ben seviyorum ama bazen degisiklik olsun diye kizima aldigim karadut özü var ondan koyuyorum icine bi kasik kadar güzel tatlandiriyor meyveli soda gibi oluyor
Alparslanmom__ selencinaar ben taze sıkılmış portakal suyu ile karstryordm buz falan koyuyorum çok güzel oluyor tavisye ederm
Sevcan62 selencinaar Beypazarı çok zararlıymış haberiniz olsun içinde bi madde var bor sanırım hamileler kullanmasın diyorlar
Eylul5961 selencinaar sanmiyorum tabii arastirin veya doktorunuza sorun isterseniz ben her zamab yapmiyorum arada koyuyorum ama bitki degil meyve sonucta zararlı olduğunu düşünmüyorum
ggmom selencinaar karadut özü annem yaptı bir sürü ben kahvaltıda çay yerine ondan içerim kirmizi meyve harika bir kan yapıcı sodayla da güzel olur :)
Alparslanmom__ Sevcan62 o haberi yalanladılar diye biliyorum bnde çok içtim hamileliğim boyunca valla
myavocado selencinaar ay ben sevdiğim için rahat içiyorum ama klasik limonlu denenebilir. Bir de şeker ilavesiz doğal karadut özü veya elma özü ekliyorum ben bir tatlı kaşığı, özellikle karadutlu benim aşırı hoşuma gidiyor mutlaka deneyin
Gizem0668 selencinaar bir bardak icme suyu içine yarım sodayı döküp tüketin doktorum bana öyle demişti içemiyorum ben de