beysenyil Ozgis1s aslında normal ama gebelik sürecinde tiroit yüksek çıkması istenmeyen bir durummuş, bende yüksek çıktı ama bu gebe kalmaya engel değil 🌸 şuan gebeyim ve bir aylık ilaç tedavisine başladım düşmesi için
Ozgis1s beysenyil evet öyle ama 1.33 yüksek değil gebeliğin ilk 20 haftası 2 nin 20. Haftadan sonra da 3 ün üzerine çıkmaması gerekiyor tsh değerinin. Bende 16. Haftamdan beri ilaç kullanıyorum şuan normal değerde ama 1.33 de yüksek değil onu demek istedim ideal 💐💐