NurcanBk anladım benim ikinci hamileliğim ilk hamileligimde de doktorum alaadin beydi ve sezaryen dogum yaptım hersey çok iyiydi bir problem yaşamadım, çok konuşan aciklayan biri değil çoğu şeyi ben soruyordum ama sıkıntı varsa da söyler
Daha yolun başındayım henüz gitmedim hiç fiyatını merak ettim ultrasonu çok iyi herseyi görebiliyorsun