snayc Kızlar ayın 11inde beta hcg 720 geldi, 22sinde de 5375 geldi sizce nasıl az mı çıkmış normal mi? 8haziran adet günüm son. 16temmuzda usg de kese gözüktü. 27sinde kalp atışı dinlemeye gideceğiz doktora bakalım sizce az mı yükselmiş beta
myavocado snayc keseyi zaten görmüşsünüz, artık beta takibi yapılmaz, sorun yok bence gayet normal haftanzia göre değerleriniz