Hamileliğimin başından beri vardı. Enfeksiyon için kullandım birkaç kez fitil ve tek kullanımlık şase. Geçen ay tahlillerim yemiz çıktı iki gündür tekrar akıntım var. Bu sefer mukuslu gibi. Doktora da 2 hafta sonra gideceğim acaba sıkıntı olur mu??yaşayan var mı aynı durumu