Ben de aynı haftadayım özellikle sol tarafımda olmak üzere kasık ağrım oluyor yatıp kalktığımda filan.Dün doktoruma gittim.Gitmeden önce idrar tahlili yaptırmıştım.Hem enfeksiyonum çıkmış hem de kum döküyorsun o nedenle oluyordur ağrın su miktarını artır dedi ve antibiyotik verdi.Bir de klimanın derecesini çok düşük açıp karşısında çok durma o nedenle de üşütüyor olabilirsin dedi.Dikkat etmeye başladım ama daha yeni olduğu için henüz sonuç alamadım siz de denersiniz belki diye söylemek istedim 😊 çok geçmiş olsun 🌸