Anurr
Ben dış gebeliği 3 kez geçirdim 2 si erken takiple kürtaj ve iğne ile sonlandırıldı
3 ü de ise iç kanama ile apandisit sanarak acile gittiğimde dış gebelik teşhisiyle sağ tüpüm alındı, benim tüpler sıkıntılı olunca tüp bebekle bir kızım var ve şimdide 18 haftalık hamileliyim bir kızım daha oluyor
Üzülmeyin tek tüple de hamile kalabilirsiniz olmadı tüp bebek yöntemi