Aylakara26 Kizlar karnim vardi Benim Ama son 1 haftada 34 haftada Karnim cok cabuk büyümeye basladi sizde de öyle mi?🤣🤣🤣 Karnin büyünce bebek de mi büyümüs oluyor ??
Selale_bati Aylakara26 bebek buyudugu icin karnin buyumus oluyor canim)benimde 30dan sonra cikti gobisim az az
Minigimgeliyor Aylakara26 ben 30+4 oldum diyorlar ki doğum yakın galiba😂 ben yandım o zaman artık ikiz mi derler o haftalarda😂
Aylakara26 Selale_bati 🙈 30-33 Haftaya kadar kiyafetlerim oluyordu 34 Haftaya girdim hic bisey olmuyor🤣 demeki 33/34 haftadan sonra Bebekler daha hizli gelisiyor canim Sen merak etme 3-4 Haftaya kadar senin Karninda cikar😍
Selale_bati Aylakara26 38 bitiyor canim bende yinede kuuck gobegim bogle daha iyi bence vatlama falanda olmadi sansliyim)birde bu yonden bak rahat hareket ede biliyorum
Aylakara26 Selale_bati 😍 Sağlıkı Hayırlısıylan gelsinlerde 🤲 Aaa sen Doğuma yaklaşmışın bile allah sağ salim kucağına almaya nasip etsin insallah 🤲...
Aylakara26 Minigimgeliyor 🤣🤣🤣 aynen öyle canım ama Çok güzel duygu göbiş büyük yada küçük olsun farketmez sağlıklı gelsinlerde🤲... Çok şaşırdım birden büyüdü Göbişim🤰
Aylakara26 Minigimgeliyor 😍😍😍 Evet canım esimlen Güzel Resimler çekmeye baslicam 😊 çok sağol canım benim
Miranveannesi Benm 32 de büyüme oldu 33 deym hareket azaldysa büyüdü demektir. Yani yine çok hareketli oluyorlar ama eskidenki harektle çok farkli. Erkk bebekde daha belli oluyor büyüme
Aylakara26 Miranveannesi Hareketleri normal daha belirgin göbeğim büyük oldu icin daha yeri var 😂😂 Benimkisi kız 😊