Kızlar az çok beni görmüşsünüzdür yorumlardan. Dün bebişimi kucağıma aldım çok şükür. Serklaj dikişlerimi aldırmaya gittim suyumun azaldığını ve bebeğin 2 haftadır sadece 100 gram aldığını öğrendim. Doktorum sezaryene yönlendirdi risk almamak için. Hemen yatışımı yaptık sezaryen oldum. Çok şükür iyi geçti. Darısı tüm sabreden bekleyen annelere inşallah ❤️