Merhaba herkese , benim adet tarihim en son 1.06 idi. Bir bucuk hafta önce doktora gittigim de bebegi gördü 2mm dedi , ama kalp atisi alamadi kan tahlili yapti. Dün tekrar gittigimde bebegi göremedi büyük ihtimal düsük olusmus dedi yinede kan alalim dedi az önce esimi aramislar. kan sonucum geldi kanda hamile gözüküyorum hersey olmasi gerektigi gibi pazartesi kontrole gelsin demis. Benim kafam cok karisti böyle bir durum yasayan varmi ?