Username35 kordon dolanmasi bir risk değildir. 2 boyun bir beden dolanmasiyla doğdu bı yakın arkadaşın cocugu kısa sürede hem de. 4 saat. Benim kız da 3 kordon dolanmasiyla gelmedi mesela sezeryana girdim sonra. Sabahtan akşama kadar sancı cektim. Kordon kısa kalmış bizde. Bu durumlarda normal denenir tabiki. Nst ile seni sürekli takip edecekler zaten. Bebekte kalp atisinda falan sıkıntı olmadığı sürece devam eder. Baktı sıkıntı var sezeryana alır. Baktı bebek gelmeye niyetli normal yapar. Olay bu. Doktorun seni erken almasının başka nedeni vardır. Bebeği besleyen damarlar tıkanmış olabilir.