ozlem_2727 hamile değilsen çok mantıklı. Ben hamile kalmadan yaptırdım 1 ay gebe kalmama şartı var. Bizim 7-8 ay sonra oldu yani tekrar yeniledim sigortamı. Şuan doğum muayeneler testler dahil yıllık 20 bin ödüyoruz. Arkadaşım dün sadece doğum 35 bin ödedi öyle düşün