Hanımlar selam 37. Haftamdauım bugün kontrolüm vardı nst bebeğin kalp atışları 220 230 çıktı doktorum hemen serum taktı düştü düşmese acil sezeryana alınıcaktım acaba başına gelen varmı bu devam ettimi korkuyorum nasıl anlıcam evde dururken kalp atışlarının yükseldiğini