Emine82 Bugün farkettim şeffaf yarı süt rengi sıvı normal mi acaba sizde de böyle şeyler oldu mu kaçıncı hafta da oldu bilginiz var mı hanımlar ?
Busraasaff Bende de oldu sakın sıkma erken doğumu tetiklermiş bide o bebeğin emeceği ilk sağlıklı süt sakın sıkma