Emine37
Merhaba bnm bebegimde diyafram hernisydi gecen sene dogum yaptm bilkentte ankarada bn kaybettim.ama yasayam bir suru bebek var umdunuzu kaybetmeyi grubumz var alalm.sizi de busra_hrn52 büşra özkaya yazn bana ordan mutlaka dedginz hastaneyle ilgiki bilgisi olan vardr grubumzda