Zdiyebiri Diloo54 canım merhaba, eşim ameliyat oldu da.. konyla ilgili bilgin varsa yardımcı olur musun? Alt bölgesinde sarkma oldu sizde de bçyle olmuş muydu
Diloo54 Zdiyebiri yok canım bizde olmadı öyle bir durum doktora bir sorsaydınız belki mühim birşeydir
Zdiyebiri Seher0666 canım inşallah..inşallah. Eşin ne zaman vitamin kullanmaya başlamıştı? Bir de sarkma oldu gibi alt bölgede sizde de böyle birşey oldu mu
Zdiyebiri Diloo54 sorduk normal bir durum dedi bugün daha iyi durumdaydı.. Aslında toparlayıcı çamaşır var korse gibi ondan kullanmak gerekirmiş
Zdiyebiri Diloo54 inşallah canım benim..doktorumuz ilk gittigimiz de 6-9 ay içinde iyi haber alıyorduk demişti ya..bu sefer kontrol için gittigimizde nasip dedi, ameliyat güzel geçti değerlerinin güzel gelmesini bekliyorum dedi inşallah inşallah..